-
09 září 2017
-
0 komentářů
Integrovaný blok 1 Orientační časové období: 4 týdny (září ) Základní charakteristika / záměr S příchodem nového školního roku a novými kamarády ve školce nás bude provázet ctnost zvaná přijetí. V čem je pro nás tato ctnost důležitá? O co se v ní vlastně jedná? Zvláště pro nejmenší kamarády bude důležité hned v září pochopit, že jsou věci, které
Číst dále-
05 září 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 1 Orientační časové období: 4 týdny (září ) Základní charakteristika / záměr V září se s dětmi zaměříme na důležitou ctnost zvanou samostatnost. Co to vlastně znamená? Jak je pro nás důležitá? Děti si na tyto otázky zkusí odpovědět samy. Pro nově příchozí to bude znamenat velký skok, a tak po malých krůčkách
Číst dále-
05 září 2016
-
0 komentářů
integrovaný blok 2 Orientační časové období: 4 týdny (říjen) Základní charakteristika / záměr V měsíci říjnu se pokusíme v sobě probudit další krásnou a důležitou ctnost, kterou je sebedůvěra. Co je to vlastně sebedůvěra a k čemu ji my lidé potřebujeme? Děti zkusí přijít na to, proč je v našem životě důležitá? Při našem putování za sebedůvěrou
Číst dále-
05 září 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 3 Orientační časové období: 4 týdny (listopad) Základní charakteristika / záměr Už víme, co obnáší samostatnost a důvěra ve své schopnosti. V tomto měsíci budeme zjišťovat, co je to pospolitost. Pokusíme se pobavit o tom, že náš společně sdílený prostor vytváří příležitost k tomu, abychom zjistili, že ve školce, doma, ani na světě nejsme
Číst dále-
05 září 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 4 Orientační časové období: 4 týdny (prosinec) Základní charakteristika / záměr Každý z nás někdy něco dostal – k narozeninám, k svátku, nebo za to, že se nám něco podařilo. Každý z nás jistě i něco daroval. Zamyslíme se, zda dar udělá každému stejně velkou radost, což nás možná přivede k poznání, že je důležité vnímat přání
Číst dále-
09 srpna 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 5 Orientační časové období :asi 4 týdny ( leden) Základní charakteristika /záměr Podpora znamená stát vedle někoho na jeho cestě a v případě potřeby mu poskytnout to, co potřebuje, aby mohl pokračovat ve své cestě dál. Určitě ne jeden příběh nás přesvědčí o tom, že lidé se ocitají v situacích, kdy naši péči a
Číst dále-
05 srpna 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 6 Orientační časové období :asi 4 týdny (únor) Základní charakteristika /záměr V měsíci únoru se budeme věnovat další z lidských ctností – cti. Co to však čest či čestnost je? Určitě jsme již slyšeli, jak někdo o někom říká: „Je to čestný člověk“ – tedy někdo, na koho se můžeme spolehnout, komu můžeme důvěřovat,
Číst dále-
04 srpna 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 7 Orientační časové období :asi 4 týdny (březen) Základní charakteristika /záměr V měsíci březnu, kdy začíná kalendářní jaro, se budeme věnovat další lidské ctnosti – pracovitosti. Příroda se začíná probouzet ze zimního spánku – rodí se mláďátka a klíčí první rostliny, z teplých krajin přilétají ptáci… A my lidé začínáme pracovat na zahrádkách a na polích,
Číst dále-
03 srpna 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 8 Orientační časové období :asi 4 týdny (duben) Základní charakteristika /záměr V tomto integrovaném bloku si budeme povídat o jedinečnosti každého z nás. Je měsíc duben a v přírodě se kolem nás všechno mění. Nakoukneme tedy do říše přírody a narazíme na to, že nic není úplně stejné. Každá nová květina či narozené zvířátko se
Číst dále-
02 srpna 2016
-
0 komentářů
Integrovaný blok 9 Orientační časové období :asi 4 týdny (květen) Základní charakteristika /záměr Další naší ctností bude snad většina dětí potěšena. Děti jsou přirozeně zvídavé a chtivé po nových poznatcích a zkušenostech. Blíží se prázdniny a mnozí z nás budou cestovat (skutečně, po mapě, v myšlenkách, do budoucnosti, do minulosti či do vesmíru…). Pokusíme se v tomto měsíci
Číst dále