-
23 září 2019
-
0 komentářů
integrovaný blok č.1 Orientační časové období: 4-5 týdnů (září 2019) Základní charakteristika / záměr V září začneme školní rok úplně první ctností, která se jmenuje sebekázeň. Protože v měsíci září přicházejí nové děti do naší školky, bude naším hlavním úkolem vytvořit pro všechny přátelské a respektující prostředí, aby se ve školce cítili dobře a bezpečně nováčci,
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
integrovaný blok 10 Orientační časové období: 6-8 týdnů (červen – srpen) Základní charakteristika / záměr O vyrovnanosti si budeme v červnu povídat, s rovnáním a vyrovnaností si budeme hrát a to nejen se slovíčkem. Dětem se budeme snažit vnitřní vyrovnanost člověka přiblížit na obyčejných věcech, například pozorováním přírody. Co udělá s přírodou narušení její rovnováhy člověkem a jak
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
integrovaný blok 9 Orientační časové období: 4 týdny (květen) Základní charakteristika / záměr Tvořivost velmi plynule navazuje na vnímavost, o které jsme si s dětmi povídali v dubnu. V měsíci květnu nás čeká jedna z ctností, která je dětem přirozeně blízká. Budeme se snažit dětskou tvořivost – tedy jiné nápadité myšlení, tvorbu, podporovat a rozvíjet ve všech oblastech. Vyprávění příběhů,
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
integrovaný blok 8 Orientační časové období: 4 týdny (duben) Základní charakteristika / záměr V tomto integrovaném bloku budeme zjišťovat a ověřovat, jak moc jsme vnímaví, a to ať už sami k sobě, k ostatním lidem, zvířátkům, přírodě, světu, či celému Vesmíru. Každý máme schopnost vnímání na jiné úrovni a je to v pořádku, protože nikdo nikdy nemůže být stejný jako
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
integrovaný blok 7 Orientační časové období: 4 týdny (březen) Základní charakteristika / záměr V tomto integrovaném bloku navážeme na minulý měsíc, kdy jsme si povídali o upřímnosti. Tentokrát nás bude provázet ctnost optimismu. Jak někdo moudrý napsal: „Optimismus je volba, kterou lze učinit každé ráno po probuzení a rozhodně stojí za to“. Pokud je člověk optimistický,
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
integrovaný blok 6 Orientační časové období: 4 týdny (říjen) Základní charakteristika / záměr V únoru nás bude provázet ctnost UPŘÍMNOST, která se pokusí plynule navázat na předešlý integrovaný blok. Být upřímný je někdy velmi obtížné. Na jedné straně chcete říci svůj názor nebo pocit, ale na straně druhé se bojíte reakce dané osoby, která s Vámi
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
integrovaný blok 5 Orientační časové období: 4 týdny (leden) Základní charakteristika / záměr V měsíci lednu se pokusíme porozumět další z lidských ctností a tou bude SPOLEHLIVOST. V naší společnosti občas možná nedoceněná. Ale co vlastně zamená být spolehlivý? Pokusíme se přijít na to, že tato ctnost v sobě skrývá mnohem více, než to na první
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
Integrovaný blok 4 Orientační časové období: 4 týdny (prosinec) Základní charakteristika / záměr V prosinci nás bude obklopovat očekávání nejradostnějších a nejmagičtějších svátků v roce, a my je pochopitelně budeme prožívat i ve školce. Bude nám k tomu pomáhat krásná ctnost laskavost, díky které si uvědomíme spoustu hezkých věcí a možná se v nás objeví i pocity jako láska,
Číst dále-
09 dubna 2018
-
0 komentářů
Integrovaný blok 3 Orientační časové období: 4 týdny (listopad ) Základní charakteristika / záměr V listopadu si budeme povídat o toleranci. Navazujeme tak na ctnosti předešlých měsíců: přijetí a vzájemnost. S dětmi se hlouběji ponoříme do pochopení smyslu tohoto slova. Chceme si slovo vysvětlit v širším slova smyslu, tedy tak, aby si děti obohatily slovní zásobu a znaly
Číst dále-
25 října 2017
-
0 komentářů
integrovaný blok 2 Orientační časové období: 4 týdny (říjen) Základní charakteristika / záměr V tomto měsíci se zaměříme na naše společenství ve třídě. Září bylo zasvěceno přijímáni sebe sama a to je základ k tomu, abychom mohli přijímat i ostatní lidi ve svém okolí. K tomu nám napomůže ctnost, které říkáme vzájemnost. Jaké to je sdílet jeden prostor vzájemně
Číst dále