-
19 února 2018
-
0 komentářů
Téma „takty nejen v hudbě“ bylo sice těžké, ale Motýlci se ho minulý týden zhostili velmi dobře. Co znamená být taktní a jak takt souvisí s hudbou? V odpovědích nám pomáhali maňásci Terča a Pepča, kteří nás provázeli různými příběhy, abychom si uvědomili, jak škodolibě se k sobě někdy chováme a jak se jeden druhému pak posmíváme. Jak se může dotyčný cítit? Jaký asi prožívá pocity/emoce? Vztek – smutek – radost? Pokračovali jsme s našimi smajlíky z předešlého týdne a navázali jsme na téma, „co na srdci, to na jazyku“. Protože právě ten náš jazyk občas řekne něco, co druhého může rozesmutnit. Zaposlouchali jsme se do taktů našeho srdce a zkoušeli jsme si zahrát vlastní scénáře, kdy je lepší něco paní učitelce nebo mamince jen pošeptat, než křičet, ukazovat a smát se. Nápomocny nám byly také „emoční noty“, které hrály v naších srdcích smutné, veselé, strašidelné, unavené a jiné písničky a které nám teď zdobí náš hudební koutek. Snad díky nim nezapomeneme, že občas je lepší chvíli počkat a zamyslet se nad svými slovy nebo činy… Ve středu jsme pro vás rodiče vytvořili valentýnské záložky do knížek a ve čtvrtek jsme se proměnili v krásné sněhuláky a užili si tak Sněhuláčkový den, z kterého vznikl sněhulák zdobící naši chodbu a který se tak připojil k menším sněhuláčkům z vedlejší třídy 🙂
Sdílejte