,,Vše má své místo,, ve třídě Ptáčků

  • 0 komentářů

V druhém zářijovém týdnu jsme s dětmi probíraly téma ,,Vše má své místo,,. S dětmi jsme si ukázaly, kde má každá hračka ve třídě své místo a pokud si nebudou vědět rady, kam hračka patří, můžou jim pomoci vyfocené fotografie nalepené na každé skříňce nebo kamarádi ze třídy.  Čekal nás i krátký příběh o dvou holčičkách, co si spolu hrály, ale nic si po sobě neuklízely. Děti tento příběh zdramatizovaly a reagovaly, proč by si měly po sobě hračky uklízet. Dostali jsme se i k tomu jak si hračky uklízí doma, zda sami nebo s rodiči… V úterý nás navštívil klaun Tů Tů, který děti seznámil s pravidly silničního provozu. Od středy jsme se vrátily zpět k tématu a snažily se všechny hračky dávat tam, kam patří. Zahráli jsme si několik her, kdy děti nosily nebo vracely hračky na své místo či se snažily zapamatovat si hračky přikryté plachtou. Ve čtvrtek si dětmi poslechly pohádku o líné Grétě a ujistily se, že oni takovou vlastnost mít nechtějí. A v průběhu celého týdne jsme v ranních činnostech rozvíjeli jemnou motoriku při vyrábění papírových šnečků.

 

Sdílejte

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *