-
16 ledna 2017
-
0 komentářů
Druhý lednový týden jsme s dětmi věnovali podpoře. Je to slovo, které děti moc často neslýchají a tak jsme si dlouho vysvětlovali, co že to vlastně je. V podělí si tedy děti vyzkoušely, udělat podporu někomu, kdo má zavázané oči a nevidí. U toho děti pochopily, co může podpora být. Další dny už bylo snazší s dětmi o podpoře hovořit a hledat různé její možnosti. Dostali jsme se tedy i k tomu, v čem by chtěly být podporovány děti samy a kde by podporu uvítaly. Tak vzniklo naše společné dílo „V čem chtějí děti podpořit“ , kde výtvarně zpracovaly, v jakých činnostech by chtěly být podpořeny. Během celého týdne jsme společně nacházeli situace, kde všude můžou děti svou podporu nabídnout, ale i naopak, kde si o ní můžou říct s tím, že by oporu ve vzniklé situaci ocenily. A tak při cvičení na lavičkách byla nabídnuta nejedna pomocná ruka. Děti si ovšem dokázaly i o podporu požádat. Což není vždy snadné. Věříme, že i vám doma se bude dařit nalézat spousty situací, kde můžete podporu nabídnout a uplatnit.
Sdílejte